Merhaba hanımlar ben doğumdan sonra bebeğim 6 -7 aylık olunca adet gördüm 5-6 ay adet gördüm fakat son 3 aydır adet görmüyordum . Doktora gittim test yaptırdım bişey yok yumurtalıklarım da da herhangi bir sıkıntı yokmus emziriyorum ondan olabilir mis .3 ayın sonunda düN Afedersiniz Tuvaletten sonra sİLinCE hafif soluk kahverengi leke geldi başka bişey yok bugün akşam üzeride az bı kanama geldi o kadar su saate kadar gidiyorum siliyorum hiç bişey yok basina böyle bişey gelen oldumu bu normal mi ??