16 aylık oğlum. 1 haftadır kendide mahvoldu bizde delirmek üzereyiz. Tüm gün ağlıyor mızıklıyor kolik bebek gibi. İshal bi yandan hiçbir şey yemiyor. İki lokma yesin dşye maymuna döndük ama ağzını kitliyor asla yemiyor. Gece uyumaz oldu. Üstten iki tane azı diş geliyor uçları çıkmış ama oğlum hala aynı. Ateşi 37-38 civarı. Bu süreç ne kadar sürüyor atlatanlar var mı?