Merhabalar, dün bebeğim 2.ay aşılarını oldu. Akşam biraz huzursuzluğu ve ateşi vardı gece 12de ancak uykuya dalabildi. Ama ilk kez sabah 10a kadar uyudu ve sonrasında uyandırıp altını değiştirdim, 11de tekrar uyuyakaldı. Sürekli uyuyor, gözlerini açamıyor resmen. Sizde de 2.ay aşıları sonrasısa böyle bir uyku hali oldu mu? Normalde sabah 8de kalkan bir bebek çünkü. Uyurken emziriyorum bu arada aç kalmadı hiç