Kızlar 1,5 aylık bebeğim var genzinde hırıltı var çok nadir öksürüyor kustuğu zaman balgamlı kusuyor burnu için fizyolojik serum kullanıyorum ama geçirmiyor sanki başına gelen var mı sanırım bu aylarda oluyormuş burun kıkırdakları tam gelişik olmaması ve dar olması tıkanıklığa yol açıyormuş ama ne yapabilirim rahatlaması için ?