Benim kiz 4ay 2 günlük oldu kizlar. 2 hafta öncesine kadar ben onunla konusurken veya ona sarki söylerken coook ses cikarirdi. Bi kac gündür göz temasi zor kuruyor. Aslinda sürekli konusuyorum ilgileniyorum ama ne degisti anlamadim 🤷♀️ Konussam sarkli söylesem bile pek ses cikarmiyor.
gülüsü hep var ama sürekli herseye gülüyor☺️🥰
Amacim kiyaslamak degil kesinlikle her bebegin kendi vakti zamani var. Sadece merakimdan soruyorum. Sizinkiler nezaman kendisini kesfetti kendi kendine uzun süre sesler cikardi?