Baran24 Hanımlar oğlum 11 aylıkken yürüdü ama bazen üst üste ayaktsiken sırtı geriye doğru düşüyor NORMAL Mi?
Prensimmm52 Baran24 normal daha yeni yürümeye başladıkları için benim oğlumda poposunun üstüne oturuyordu geri doğru düşüp
Sevda6767 Baran24 benimki de bir aydır yürüyor arada dediğin gibi geriye düşüyor. Normal bence ilk aylarda. Benimki kafası da yere geliyor valla. Ben kafadan korkuyorum
Baran24 Sevda6767 aynen öyle hep kafa hem beli sonuçta beli kavraniyor köprü oluyor düşerken geriye doğru