Bidam Merhaba anneler kpssye girecek var mi ? Ben hemsireyim genel kültür genel yetenege gireceğim daha baslamadim. 2 kucuk bebek var.
Metehann12 bende 1 tane 10 aylık oğlan var ama bende enerji birakmiyo ki nasıl yapcam bilmiyorum uykusu da çok kısa Max 30 dk uyuyo
Bidam Ben bi basladim ama kucuk kizim covid oldu o yuzden günlerdir bakamiyorum. Tarih icin benim hocamin videolarini izliyorum matematik ocin de soru çözüyorum ama cok az boyle nasil olacak