3 gündür çok kötüyüm bademcik sanıyordum dün acile gittim işte test verdim. Ayağa kalkıp mama hazırlayacak halim yoktu annemlere gittim o yüzden. Sabaha karşı test pozitif diye mesaj gelince babamı uyandırdım satt 6 da eve götür diye eve getirdi beni şimdi napacam
bilmiyorum. Kardeşlerim okula gidiyor dershaneye gidiyorlar benim yüzümden geri kalsınlar istemem asla vebal oluyor resmen bile bile kalmak. Ayağa kalkacak halimde yok 3 aylık hamileyim. Ev çok uzan annemlere Bi tabak yemek getiremez her akşam. Koca desen ne zaman Bi faydası dokunmuş ki şimdi dokunsun. Sabah kızıma mama yaptım 8 aylık eşime dedim yedir sen diyo sen yedir tutmuşsun artık elin değmiş. Yani oda kendince haklı ama ben sürekli evin içindeyim bana sen getirmişsin başka açıklaması yok sende de var kesin %100, yani ayy sinirlerim çok bozuk şimdi doğuma kadar oksapar kullanıcam yine kızımda da öyle olmuştu hamileyken Covid geçirdim doğuma kadar oksapar kullandım. Bunları yazarken bile parmaklarım sızlıyor 🤒 ni geçmiş olsununuzu rabbim şifa versini istiyorum bacılarım 😍