BalliGunesimm Kızlar kızım grip 8 aylık burnunu otri bebeyle çekerken kanadı bi sorun olur mu kötü bişey olmuşmudur birde onu hiç çekmedim bi kez çektim direk kan geldi neden olur ki
Yelda35 BalliGunesimm canım çok çekme. Ve hızlı çektiğin için oluyor. Doktor tıkalı değilse Çekme işlemi yapmayın dedi
eceunverkanra BalliGunesimm Aspirator uygulamadan once serum fizyolijik kullandiniz mi acaba? Eger kullanmadiysaniz direkt aspire edince kanama olabiliyor diye duymustum.
Umay_ BalliGunesimm burun kılcal damarı zarar görmüştür. Çok önemli değil ama bir süre çekmeyin. Çekmeden önce de mutlaka burnu nemlendirin. Serum fizyolojik ya da okynanus sulu burun spreyi kullanabilirsiniz daha etkili olur
BalliGunesimm Yelda35 tıkalı çok hırıltısı vardı o sebepten çektim ilk defa başıma geliyo doğduğundan beri yaparım
BalliGunesimm eceunverkanra kullandım her zamanda yapıyordum çok korktum daha öncede çok yaptığım için böyle olması korkuttu
BalliGunesimm Yelda35 hiç çekmedim bile bi kez çektim hafif Kan gördüm bıraktım sonr yoğun bi kanama oldu