Merhaba kızlar bebeğim 6 aylık ve normalde gece uyanmayan bir bebekti soğuk algınlığı geçirdi 1 hafta önce sonra da geceleri gözü kapalı ağlıyor 10 dkya bir uyanıyor emzirmek için alıyorum hemen geri uyuyor ama döngü halindeyiz ne yapacağımı şaşırdım