Kızlar selam,
kızımın geçen gün gözleri şişti. Doktora gittik ilaçlar vs. Ve alerjisi oldugunu söyledi göz doktoru ama tabi neye oldugunu bilemeyiz test yaptırmanız gerekir dedi. Zaten aklımdaydı çünkü benim toza ve arıya alerjim var ama artık bir an önce yaptırmak istiyorum kızıma testi. Şuan 11,5 aylığız. Bebeğine alerji testi yaptıran var mı? Nasıl yapılıyor? Kan tahlili mi sadece ? Özel hastanede ücreti nasıl ve hangi alanda doktora gitmemiz gerekir bilgisi olan var mı?