Elam34 Evet sürer. Çok normal 1 aya öğrenir tamamen oturması 3 ay gibi bir süreç olabiliyor. Hatta öğrendikten sonra da oyuna falan dalarak kacirabilir. Bizimde gerileme dönemi oldu. 2 saate bir kaldırmama rağmen gece gündüz ki öğrenirken böyle bir şey asla yoktu kaçırarak uyaniyordu. Bende sinirlendim kızdım tabi 1 hafta 10 gün sürdü yanılmıyorsam kızmadım, temizledim, banyo yaptık hep anlattım pis oldu bak pis kokuyo yapma bebeğim. Çiş annesine gidiyor baybay çiş vs yaptım kaka hiç kacirmazdi. Onun hakkında fikrim yok kendi kendine düzeldi sonra. 🤷🏻♀️ Zor mu? Valla zor. Ama geçiyor. 🤷🏻♀️ Evde kaçıran çocuk dışarda asla kacirmazdi. Bir de böyle bişey var. O yüzden pes etmeyin. Normal bir süreç bu.