maysa-19 Raupe o zaman vardır.cunku haberlerde duymustum.karantina bittiğinde test yaptı hala pozitif ama karantina yok baskaskna bulaşmazmi diye.suan öyle.dolanan bı çok insan var bu mantıkta salgın nasıl bitecek çok enteresan
Mommysharkdoodoodoodoo Yeni çıktı bu uygulama belli olmaz sağı solu insanlara bir an önce bulaşsın ve toplum bağışıklığı kazanılsın diye uğraşıyorlar zira başka türlü bitmeyecek
Raupe Mommysharkdoodoodoodoo şaşırdık ne yapacağımızı artık ya elim korona bitti karantina ama eve dönemiyor test de yapmıyorlar