sahinayse42 Herkese merhaba 🌺Demir eksikliği için ferro sanol şurup önerdi doktorumuz ama dişlerde kararma yapıyormuş aranızda kullanmış olup diş kararması olan var mı ya da kullanıp memnun kaldığınız demir ilacı varsa paylaşırsanız sevinirim 🌺
Elisam16 sahinayse42 merhaba bende kullandım kızıma 14 aylıkken dişlerini karattı evet yarıya kadar kullandım sonra kestim kestikten sonra 1 ay falan sürdü diş kararmalarınin geçmesi şimdi ferrum hausman kullanıyorum karartmıyor dişlerini bide sidefer kullandım 🌸
busra_54 sahinayse42 ben şuanda iki çocuğuma da kullaniyorum evet karartıyor ama en etkilisi buymuş 1 hafya kullandik ve 9.5 olan defer 10.3 e yukseldi 3 ay kullanacagiz . Doktor bu disleri sut disleri olduğu icin pek onemli degil dedi kararması. Hernilactan sonra fircaliyoruz bir nebze engelliyor kararmasini tamamen olmasa da
irva sahinayse42 Vitagil demir ilacı 1 yaşına kadar kullandım oğluma.Ne kabızlık ne dişte leke yapıyor.Demir değeri diğerlerinden bir tık daha yüksek.Keçiboynuzu özlü tadı çok güzel.