Dilan_34 bol su için ve süt geliyor mu gelmiyor mu diye düşünmeden emzirin. O emdikçe bereketlenecek inşallah. Bir de varsa komposto veya yulaflı meyve yapıp yiyin o da çok iyi geliyor. Uyumaya çalışmalısınız bir de yorgunsanız. Onunda etkisi oluyor. İyi günler dilerim. Sağlıkla büyüsün inşallah