Soutkum benim kızım 1 hafta önce yüksek bi yerden arabasından düşüp kafasını normal kaldırım değil taş kaldırıma çarptı cork korktum ambulansla hastaneye gittik Temografi çektiler doktora uyumak istiyor emmek istiyor dediğimde bebeklerin uyumama gibi bi durumu olamaz uyusun emsin bise olmaz ve korkma sen dusseydin bise olurdu ama onun beyin hücreleri kendini yeniliyor sürekli dedi ve çok şükür ucuz atlattik bise olmadi ama istiyorsanız bi ilk sağlık ocagina götürün ben öyle yaptm orda ilk müdahale ettiler. Hemen o anda kusmadıysa korkma doktorum öyle demişti bize