Selam anneler bugün 4.5aylik oldu oğlum kırkı çıkana kadar normal seyreden iştah ondan sonra gitti zor bela emzirdim 2.5 ay sonra sağıp verdim 3 ayına kadar onu da istemedi mamaya başladım ama hipp ikisini de bı saatten sonra içmedi şimdi Aptamil iciriyorum ama 90 CC ye 2 haftadır yeni geçtik. Oda en az 1 saate 40 kez elimde biberon uygun anını bekliyorum içsin diye kilosu 6800 63 cm. 3295 51 cm ile doğdu ama tek seferde ben buna biberonla mama veremiyorum. Deliricem artık uykusu olmasa hiç beslenmiyor . Önümüzdeki ay tadimlara başlayacağiz beni korku şimdiden aldı . Var mı benim gibi anneler ?