asyaveannnesi Kızlar sol göğsümle daha sık emziriyorum orası normal süt doluyor ancak sağ göğsüm küçüldü süt dolmuyo orayla emzirmediğim için mi anlamadım düzelmesi için ne yapmalıyım
sanis61 asyaveannnesi bende ilk doğduğu zamanlar sağ taraf daha kolayıma geliyor diye sağ ile emziriyordum benmde öyle olmustu daha sonra sola abandım bu seferde sağ taraf küçüldü bide çok sarktı benimkiler baya belli oluyo yani dolu boş şimdi azcık ondan azcık diğerinden veriyorum doldu şükürler olsun 🤲🏻