Bir hafta önce doğum yaptım iki gogsumun ucu da yara ve emzirirken felaket canım yanıyor ama mecbur emzirmek zorundayım göğüs ucunun yara olmasının sebebi ise yanlış emzirmem yuzunden sadece ucunu tutturabiliyorum siyah yeri ağzına bir türlü veremiyorum yapamıyorum ne yapmam lazım bu sorunu yaşayıp da aşan oldu mu