Ucansupurge Hafsaninannesi_ Allahım hepimize sabır versin 🤗Valla bilmiyorum ki ama inşallah kısa süre geçer 🙆
Biran İyi geceler biz de de geçmeyen egzama var doktorumuz süt alerjisinden şüphelendi diyet verdi ama alerji testi yaptırmak istiyorum memlekete gidince Afyon ,Isparta, Denizli de bildiğiniz bir yer var mı alerji testi yapan gidebileceğimiz doktor yada?
DoraKizimm Biran Denizlide Emin Meteye gitmenizi önermem. Fatih Fırıncı öneriliyor ama ona gitmedik bilemiyorum. İmkanınız varsa Ankarada Bülent Sekerele götürün.
Denizzz88 Fu3160 kan testi mi malesef hatırlamıyorum ama orda yumurta sarısına çıkmadı sadece beyazına çıktı çok ağır değildi ama hafif alerji
kuccukpremsesinannesi Enannenn Nutricia Neocate. Yeni kullanmaya başladık. Doktor rapor çıkartıp alabiliyorsunuz bu mamayı. Ama tadı ve kokusu çok kötü icirmesi biraz zor 😰
Uraz2021 Mry0635 merhaba benim oğlumda da var aynı şekilde yapmadı doktor. Alerji olabilir deid ilaç verdi ama ben merak ediyorum neye var diye . Kızarıklıklar çok minik ama yüzünde bayağı egzama var . Şampuan etti sanki Dalin marka mustela kullanmıyorum azaldı gibi de bilemiyorum.
Afacanbilocan Seydasya çok zor Allah kolaylık versin inşallah ben hastanede de yattım vücudu komple kızardı kabardı öyle cildindeki döküntü hemen geçmiyor ben bir profesöre gittim şıp die çözdü süt sanıyordum meğer iburamin die bir soğuk algınlığı ilacı dokunmuş profun verdiği ilaç çok iyi geldi belirtileri çok çok azaldi komple geçmesi için de alerji ilacımı kullanmaya devam ettim takı komple geçene kadar
Kuzeyinannesi4161 Seydasya basta farkında degildik kusuyordu surekli 2 aylikdan sonra istahsizlik basladi kusma kilo alımı yokdu gitmediğim doktor kalmadi kusmugunda ilk az kan gelmeye başladı doktorlar hep burun arkasından geliyordur deyip nemlendirici verip gonderdiler kanli kaka olmassa sıkıntı yok dediler suam 6 aylik kan gittikce yoğunlaşmıştı ve her mama verdigimde kusuyordu nefesi kesilir gibi kendini öğütüyordu marmara araştırmaya götürdüm çok iyi ilgilendiler ilk supheleri besin alerjisisiydi zaten kulak burun bogaz baktı bogazi temiz yemek borusu temiz dedi bu sefer midede kanama mi var die baktilar aktif bi kanama yok dediler kanlari temiz cikiyordu idrari en sonki işlem endoskopi olmasi gerekiyor anca o şekilde anlarız dediler tamam dedik endoskopi oldu inek sütü alerjisi çıktı farketmedigimiz için mide tahriş olmuş iltahaplanma olmuş bize alerjik similac mama verdiler raporla suan onu kullaniyoruz bide midedeki ilhitabi ve tahris icin ilac verdiler allah’ıma şükürler olsun şuan iyiyiz ama örnek alındı baska biseye alerjisi varmi die suan ek gida dönemine geçmekiz lazım fakat korkuyorum sonuçlar cikmadan baslamak istemiyorum inşallah biran önce alerjiyi atlatırız 🙏🙏
Beratberen34 Seydasya ya aslında ben bişeyi merak ediyorum süt alerjisi teşhisi koydu doktor bebeğime 6 aylık şuan 1 aydır diyetteyim tek belirtimiz yanaklarda egzamaydı bu sürede arada olduğu da oluyor ama nemlendirince geçiyor yani bu diyet tek ve kesin çözüm mü diyet yapmayınca artıyor mu yapınca da şu kadar yemezsen geçer diye birşey var mı kafam çok karışık
Seydasya Beratberen34 Tek belirti cilt de olsa o etkiyi oluşturacak içerde bir şeyler oluyor demektir. Görünmeyen başka etkilerin önüne geçmek için elbette diyet şart, Allah acil şifalar versin inşallah
Child41 Biz 3 aylığız en başından beri mukuslu kaka,kan vardı 15 gün süt diyeti geçmedi. Yumurta diyetinde geçti. Fakat yıne oldu kan. Yarın alerji doktoruna gideceğiz bakalm ne olacak
Bebegimicin1 Bebeto_Be gün içinde değilde 2.3 günde bi geçer gibi olup tekrar çılıyodu gğn içinde krem kullanırsam geçwr gibi olup çıkıyoru