Simay_ Kızlar merhaba bebeğim 6 aylık ek gıdaya başladık en son geçen çarşamba kakasını yaptı bir daha yapmadı tadım yaptığım herşeyin üstüne zeytinyağı da ekleyip veriyorum. Var mı bana onerebileceginiz yöntemler yardımlarınızı bekliyorum 🙏