Anne_gunlugu Covid olduğumu dün gece öğrendik bugün 2. Günümüz tek ben sıkıntılıyım eşim ve kizin iyi çok şükür.Adet olamadım 5 gün önce akıntı şeklinde geldi daha da gelmedi hamilemiyim diye korktum 3 defa test yaptım negatif çıkıyor.Aksam erken gebelik testi aldım onda da negatif cıktı.Covidle bir alakası var mıdır acaba zira hamile kalmak istemiyorum Kiz im 1 yaşında ve emiyor 😥
BenimMasalim Anne_gunlugu covid olduğum dönem adetim gecikmişti sırf hamilelik şüphem var diye filyasyon ekibini çağırmıştım eve, pandeminin ilk zamanlarıydı. Gelen ekip hiçbir bilimsel açıklaması yok ama covid olan kadınlarda hep adet gecikmesi görüldü demişti cidden de öyleydi hamile değildim 😂
elifizm Kan sulandırıcı kullanıyor musunuz, başlarsanız regliniz başlar bende covidden sonra olmadım,kan sulandırıcı kullandım sonrasında hala daha düzenim normale dönmedi ama etkisi büyük