Cero_12 Doğum yapalı iki ay oldu kendimi çok halsiz bitkin hissediyorum ,bir hafta geçmeden grip soguk algınlıgı oluyorm.dün gebelikte kullandığım decavlf kullandım aranızda kullanan var mı emzirirken
__asyanil Cero_12 hayır ben herşeyi kestim ağrılarım geçtikten sonra sen iyice kendini terlet arada karnım çok ağrıyor gaz birikimi oluyor kendimi ısıtmadan o gaz çıkmadan rahatlayamyrm