Bebekinko benim bebeğim de aşırı gazlıydı metsil,biogaia,sap simplex 3’ünü
bir kullandık bir süre doktor önerisiyle, ama hep aynı saatlerde verilmesi gerek damlaları en iyisi sap simplex diyorlar bir
süre saatleri esnetmeden kullan istersen mesela öğlen 12, akşam 6, gece 12, sabah 6 hep böyle gittik şuan 3 aylık bitti gazımız nadir oluyor sevgiler. :)