Neslihan38 bebegini tam yatar pozisyonda besleme başı vücuduna göre biraz daha yukarda olsun ve beslendikten sonra gazını cıkar mutlaka. Hemen yatırma bi beş dakıka dik tut bebeği kusacaksa da kucagindayken kussun. Bebeklerde yemek ve hava yolu dar oldugu icin kusarken hem agizdan hem burundan gelmesi normal. Ama tedbir alman lazim yatarken burnundan kusarsa tikanip nefes almayi birakabilir. Beslenme sonrasi gazini al basi hep birAz yukarda dursun reflu yada alerji olup olmadigindan emin ol ama.eger oyleyse ona gore beslenme seklini degistirirsin gecmis olsun