Merhaba arkafaşlar 5.5 aylık erkek bebeğim var ve sünnet olalı 1 ay oldu tuvalet yapmımı çok güzeldi ama 2 gündğr sanki çii sayısında azalma oldu işemesinde sıkıntı var gbi anlayamadım ama normalde dolu dolu aldığım bez şimdi hiç öyle değil dün gece yatmadan 11 gbi bez bağlamıştım sabaya karsı 5 gbi baktığımda hiç çişini yapmamıştı daha bu normalmi sizce doktora götürmelimiyim