Ne zaman gece çocuğum uyumasa saat başı uyansa ağlasa yani ekstra bi anormallik olduğunu fark etsem instagramda storylere bi bakıyorum tüm bebeği olan anneler aynı şeyi paylaşmış oluyor saat başı uyandı diye. Astrolojik olarak da o gün ya dolunay oluyor ya retro. Nasıl her çocukta aynı etkiyi gösteriyor çok şaşırıyorum yada bu gökyüzü olayları cidden etkiler mi çocukları ? Bu gece mesela çocuğunda ekstra anormallik olan kimler var ?