Akalin74 benim bebeğim yeni atlattı 2.5 aylıkken yakalandık. Çok fazla uyumayan bebek kendini uykuya verdi ve huzursuzluk vardı daha sonrasında ateş ve ishal olunca hemen teste götürdük pozitif çıktı zaten hastane takip amaçlı yatış vermişti. Emzirirken çift maske tak ve devamlı ellerini yıkamalısın. Bizden daha hafif atlatıyorlar korkma