27 günlük oğlum uykuda da uyanıkken de sürekli olarak ıkınma halinde. Yavrum kızarıyor morarıyor bazen gaz çıkarsa da kaka yapsa da rahatlamıyor. Doktorun tavsiye ettiği probiyotikle ilgili biraz araştırınca kafam karıştı. Neticede içeriğinde bolca bakteri var probiyotik olduğundan. Bağırsak florasinda olması gereken bakteriler henüz oluşmamış sebep buymuş. Bebek sezeryanla doğduğunda vajinal doğumda anneden aldığı o yararlı bakterileri alamiyormus haliyle bakteriler oluşana kadar 3 ya da 4 ay gibi bir süre bu sıkıntılar normalmiş. Ama ana yüreğime gel de anlat. Mahvoluyorum evladım o haldeyken. Gaz yapan hiç bişey yemiyorum içmiyorum. Bebeğime masajlar yapıyorum ama çare olamıyorum. Probiyotik de kafamı karıştırıyor. Bu süreç bebeğin gelişimi için gerekli olabilir. Ikınmaa refleksini geliştiriyorsa ve probiyotikle bu sürece müdahale edersek gelecekte sorun olur mu emin olamıyorum. Dr tavsiyesi, adamlar deva saçıyor böyle düşününce de kullanayım diyorum ama işin içinden çıkamadım. Canım anneler bir el atın fikirlerinizi paylaşın benimle lütfen.