Bebegiminannesi fn2827 çok ağır ama mecbur daha tam yolda yuruyemiyor keşke bebek arabasına otursa onu itmeye razıyım
fn2827 Bebegiminannesi ittirmeli bisikletler varya neydi onun adı onlardan dene bide istersen. Benim büyük kızımda binmiyordu arabaya ben ondan almıştım çok severek bindi
BuzluKahve Bebegiminannesi benim oğlum da 16 aylık. Bu ay toddler kanguru aldım😂 Ben çok rahat ediyorum hala. Araba indir bindir daha zor geliyor. Bir de yalnızken bazen arabadan inip yürümek istiyor. Arabaya mı sahip olayım oğlana mı şaşırıyorum.