1+1 evde otruyıruz bebek oldu buyutmeyı duşunuyoruz artık , ama eşim özelikle bu hamalleni tercih ediyor çoçugumuz için daha iyi olcagını soyluyor , ama burdaki evler baya kuçuk ve fiatları yuksek banıyoloruda baya kuçuk bende biraz çarşı tarafa gitmek istiyorum orda evler biraz daha geniş ve uygun , benim tercihim ev eşimin de mahalle evin içine pek onem vermiyor . Burdan alabilmek için para ekleycegiz çarşıdan rahat 3+1 alabiliyoruz. Sizce mahallemi onemli yoksa ev mi ?