Mervexxx
Sana tavsiyem colpol fitil al. Bebeğim 2 ay aşısını vuruldu. Çok rahattı. 4 aylık olunca öyle yapcam.
Doktorumuz. Colpol fitil daha iyi dedi. Hemen kana karışıyor dedi.
Bugünde 4 defa kullana bilirsin ama şu şekilde.
1 adeti iki ye bol.
Yani 2 fitil . 4 de bölünmüş oluyor.
Ateşi çıkarsa veya huzursuz olursa bu şekilde yap demişti. Ve aşırı ilgili doktorumuz.
Fitili al yarin ikiye böl . Totodan ver. Bak nasıl huzurlu ağrısız olcak.
Çok geçmiş olsun.