Çok şükür çok sağlıklı bir bebeğim var birkaç gün önce bir yaşına bastı bugün bir yaş aşılarını yaptırmaya götürdüm ve sağlık Ocağındaki hemşire zayıf olduğunu söyledi kızım 8 kg normalde 9 buçuk olması lazım her şeyden yediriyorum ama hala zayıf ırsi olarak babası ve ben de zayıfım bu yüzden olabilirmi