Kizlar bu maddi kaygı beni çok mutsuz ediyor artık ne yapacağımızı şaşırmış durumdayız kiradayiz arabamiz yok tek güvencemiz düğünümde takılanlar ama güç yetiremiyoruz çıkış kapısı bulamıyoruz zam zam zam ya bı nohut küçücük pakette nasıl 27 lira olabilir bir de normal büyük marketlerde de değil altı üstü bim ya … Faturaları demiyorum bile eskiden eve misafir gelsin bereketi var derdik şimdi ay başı mi cagirsak nasıl az maliyetli bı yemek yapabilirim kafasindayim bunu düşünmek zorundamiyiz biz ya . Gercekten denk geldiğim şu zamana lanet ettim ….