Deletedmom_34 kızlar eşim bir ara bahsetmişti beğendiğini söylemişti. ama marka model hiç bilmiyorum. eşine alan ya da eşi kullanan varsa önerir misiniz? Huawei’ninkiler güzel ama model bilemedim..
Arya- Deletedmom_34 canım ben Apple kullanıyorum zaten serie 7 kadar var hangisi iyi dersen bence seri yükseldikçe iyi derim ben 👍🤣
Yldrm3105 Deletedmom_34 Huawei aldım eşime 2 yıl öncesi falan ama tam modeli bilmiyorum gayet kullanışlı memnunuz bu zamana kadar. Mesaj arama bildirimleri geliyor sürekli telefona bağlı. Sağlık üzerine bilgiler var kalp atışı nabız uyku vs. Müzik vs. Onun haricinde çok özellik var ama ben detaylı bilmiyorum açıkçası aldım kullanıyor😂
Mommqueen Deletedmom_34 ben eşime airpods almştım çoks seviyor o kadar severek kullanıyorki pişmanım hatta aldgıma kulagından cıkarmıyor 😂 akıllı saat olarakta xiaomi mi 6 kullanıyorum ben çok memmnunum apple watchla çoğu özelliği aynı sadecd saatten konuşamıyorsun
Arya- Tombiktos canım özellikleri kalp telefon konuşması yapabiliyorsun whatsap gibi mesajlar geliyor saatine kolari hesabı kalp atışı ritmi olsun yAni spor yapanlar icin de genel olarak ideal bir saat
Reyna Deletedmom_34 eşim geçen sene yılbaşı hediyesi apple watch 6 almıştı bana herrrşeyi yapabiliyorsun saatten çok çok memnunum
Deletedmom_36 Deletedmom_34 Esimde huawei var ama hangi model bilmiyorum gayet memnun telefona bagli butun bildirimler geliyor.Adim sayari kalp atisi
Babybloom Deletedmom_34 3şiö Bana aldı. Huawei gt2 çok memnunum bence appleın saatlerinden daha iyi en azından göze hitap ediyor farklı seçenekleri var.
AgentMom Deletedmom_34 oğlumda huawei watch 2 e var , spor bir saat. Oğlumun telefonda huawei olduğu İçin ikisi uyumlu. Bende Apple Watch 3 var her sene seri değişiyor. Fiyatlar da yükseliyor. İphone kullanıyorsan Apple Watch kara bak ya da AirPods da alabilirsin.