Altaycenk Oglum 7 aylık hiç yatmiyor yatagına yatırdıgım an uyaniyor ve hiç uyumaz , siz nasıl aliştirdiniz ? Benim kucagımda uyur hep elimi çektigim an uyanır .
minnakbaby Altaycenk 2 gun disinizi sikarsaniz alisir yatagina. Her uyudugunda yatagina koyacaksiniz uyansa bile uyutup yine koyacaksiniz. Ki uyku dongusunde kucakta gormesin kendini. Alistigi icin oyle yapiyor sanki tetikteymis gibi hemen hissedip uyaniyor. Valla cook zor ama denemeniz lazim bikac gun. Yada uyku egitimi
tugbahy6 Altaycenk çok çok zor olmalı sizin için sabredin bence ağlasın siz yatırın dikkatini dağıtın bir şekilde sesli sesli konuşarak şarkı söyleyerek o ağlasın siz devam edin ne kadar çok yatağında kalsa o kar öyle öyle alışır ve uyur
Almilam07 Altaycenk bende kizimla uyumak istiyorum bi gece bile olsa uyumuyor kendi yatağımda sere serpe yatmayı seviyor yanimda yatırdığım zaman nefes alsam uyanıyor bir kere kucağımda uyumadi doğduğundan beri
Altaycenk minnakbaby sagol canım denemeliyim çunku kenarda kaldım 😆 sıgmiyoruz yataga eşim duşcek ve ya ben duşecegim 🤭
minnakbaby Altaycenk kucukken daha kolay olur. Benimki 2.5 yas olacak 1 haftadir canim cikti alistircam diye bizde aylardir ayni yatakta yatiyorduk yani mecburdum saglik sorunundan dolayi. Simdi akli herseye erince cook zor oluyor. Gec olmadan alistirmaya bak uyku egitimi tavsiye ederim en etkilisi o diger turlu mahvolursun
NehirinAnnesiii Bnim nenwğimde öyle 10 atlık ve hep benimle yatıyor eşimin nöbetleri oldugu için gece evde olmuyır bazten hep yanımda yatırıyordum alıştı beşiğine uyurken bile koysan uyanıp ağlıyor yatıramıyorum o yüzden bende burda durayım bnde bir hal caresini bulurum belki
Altaycenk Gupssse denedim canım gozunu hemen açıyor kendini atıyor çıglık atıyır kaldır burdan diye bende kıyamıyorum hemen alıyorum , yatırdıgım an gozunu açar bagrmaya başlar , ne var o yatakta anlamadım bende
Altaycenk minnakbaby deniycem canım ,iki gundur kendi uyanya başladı ama işte geçe kalkar beni arar kucak yapiyorum geri hemen uyuor
Gupssse Altaycenk aynı bizimki gibi olmuş çok zor ya ama pes etme .ben titreşimli reflu yatağı almistim simdi kucuk geliyor tabi alttan açtım ama yatağına koyunca o reflu yatağına yatırıp titreşimi açtım pispis yapip hafif salladım beşiği titreşimi kapattım öyle öyle alıştı. göbek fıtığı var diye ağlatmadim hiç ıh dese aldım hemen şimdi beni kullanıyor resmen.sağlık olsun ne diyim