Dogum yapalı 8 ayı gecti hala sezeryan olduğum yer uyuşuk yani elimle bastirdigimda kesigin etrafini hissetmiyorum (hissizlik var gibi) bu normal mi? Sizde durum nasıl?
ayrica sezeryan izim de hala dokununca bir miktar aciyor, rengi de siyah. Ah neler oluyor doktora gitsem mi 😔