Sudee96 Hanımlar 35 gün kanamam oldu bitti 54. Gün böyle akıntı gibi oldu 2 gün bitti bu normal mi sezeryan oldum
Huma_kus34 Sudee96 ben kadın hastalıkları hakkında adet vs fıkıh konularında bılgı veren bırısı olarak günümüzde bıze bu tarz sorular çok gelıyor Normel 40 günü aşan bır kanamada olabılıyor lohusalıkta
Sudee96 Huma_kus34 ya pek ihtimal yok ama yerleşme kanamasımı diye korkuyorum aslında oda öyle oluyor ya bide bilemedim normal mi öyle 2 gün gelip geçmesi
Huma_kus34 Sudee96 rahim toparlanıyor ara ara bazen kanamalar olur kafanız takıldıysa doktorunuza danışın bende suan lohusayım :) basıma gelmedı ama duyuyorum
Sudee96 Huma_kus34 önümüzdeki pazartesi kontörle gideceğim soracağım o zaman teşekkür ederim yoktur o zöman öyle bi durum büyük ihtimal 🙏🏻