Busra2326 Kolik değil gaz damlasını verdim gazını cıkartıyor zaten altı temiz burnunu temizledim ama 2 gündür aksam baslayıp gece 2 lere kadar aglıyor. 2 ayı biten bir bebek yeni kolik olmuş olamaz dimi? Acaba atak haftası mı bilemedim ki ya çok ağlıyor çok üzülüyorum
Banaannede Busra2326 nefes alamıyor olabilir, kolik başlamış olabilir. Ben de atak haftası dedim hırıltısı olmayan bebeğimde bronşit başlangıcı çıktı. Meğer nefesini alamıyormuş. 2 aylık kontrole gidince doktorunuza sorun. Herşeyi ayağa bağlamayın bana ders oldu size de ibret olsun
NehirinAnnesiii Busra2326 2 ay aşını oldu mu acaba aşıdan da yapar benm kız arabayla gece sokakları turluyorduk deli gibi ağlıyordu
pieceoflife Busra2326 tuvalete oturtur pozisyonda gezdirin. Yatırdığınızda ağlıyorsa eğer hafif dik yatırın. Atak dönemi olması yüksek ihtimal. Devam ederse doktora götürün derim.
Jrmommy “Bebek uyutucu” uygulamasını indir, orada “pispis+süpürge sesi” var. Benim bebeğimin çığlıklarını bir tek o ses susturdu. Tavsiye ederim insallah işe yarar. (YouTube dan vs actigim baska sesleri degil, sadece o uygulamadaki o sese susuyor )
Prettymom Busra2326 büyük ihtimalle atak dönemidir benim kizim 64 günlük ayni durumdayiz uyumadigi diğer zamanlari ağlayarak geçiriyorduk halbuki bundan 1 hafta önce gayet uysal sakin bir bebekti. Kendiliğinden uyuduğunu hatırlarım ya şimdi kucağımda zor sakinlestiriyorum. Daha 5 dakika önce bir ağlama krizi daha bitti, gece gece öyle bir kaka yapmış ki sağolsun popoyu yıkamak zorunda kaldik biz yıkayana giydirene kadar kıyamet koptu tabi. 🙄 uyumak istiyor uyutmak için yatırıyorum bas bas bağırıyor sadece dua ediyorum Allahim bu günler geçsin eski yavrum geri dönsün diye.😪
Neslihan-28 Busra2326 karnı şiş mi kakası çok cıvık mı bezi katlayınca yapış yapış oluyor mu balgamlı yapı mukus deniyor Kabızlık da olabilir. gazını çıkardığı halde ağlıyorsa uyanıkken sürekli ağlama hali huzursuzluk varsa süt alerjisi olma ihtimali yüksek 🥲🥲🥲kızımda çok ağlardı gece 1 e kadar kolik gazlı dediler ama değilmiş süt alerjisi olduğunu öğrendik..
BenimMasalim Busra2326 atak 🤦🏼♀️ çok huysuz sadece memede sakşnleştiği için yiyor, normalden çok yediği için kusuyor gazı oluyor, gazı olduğu için daha çok ağlıyor. Komple kısır döngü, gözlemleyin başka bir sorunu yoksa ataktır 🥲
-Sumeyye60 Busra2326 benim bebeğim de aynı durumda 😔 sürekli kucak istiyor, emmek istiyor ve ağlarken bayağı yoruyor kendini 🤎 yarın aşısı var ondan sonra düşünemiyorum inanın💜