Ben cinnet geçirmekten korkuyorum son 5 gündür uyutmaya çalışıyorum ağlıyo ama deli gibi emerek uyuyodu memeyi kabul etmiyo ayakta zaten hiç sallanmak istemiyo evin içinde geziyoruz yok o da değil derdi gece gündüz harap oldum dudağımda uçuk çıktı sinirden. Hiç bi şekilde uyutamıyorum çocuğu ama deli gibi uykusu olduğu için ortalığı yıkıyo gözleri kapanıyo. Ağlamaktan benim gözlerim şişti bebe banamısın demiyo ve bu çocuk 9 buçuk aylık 2 buçuk ay sonra yaşına gircek kendimi hiç iyi hissetmiyorum gerçekten gece 1500defa uyanıyo her uuutma ayrı bi zulüm dua edelim birbirimize başka çare yok☹️