Mery1920 2 gündür farkediyorum kızımın bıngıldağı şişmiş bu konuda bilgisi olan var mı. Google a baktım da menenjit olabilir yazıyor. Bide hangi bölüme götüreceğim acaba.
Elffycc Mery1920 bir hafta önce bebeğim düştüğü için acile götürmüştüm ve doktorum ilk bıngıldağını kontrol etti acil bir durum olsaydı bıngıldağın şişmesi gerekirdi dedi niyetim korkutmak değil bilginiz olsun diye söylüyorum doktora götürürseniz içiniz rahatlar inşallah
Mery1920 Elffycc anladım teşekkürler evet ilk bıngıldağa bakıyorlar yarın önce sağlık ocağına götüreyim ordaki doktor yönlendirir diye düşündüm