Arkadaşlar 32 günlük bebeğim var anlamadığım bir durum var mesela bütün gece anne sütü verdim bebeğime her uyandıkça emdi ama gece 2 den beri çişini hıc yapmadı doymadı diye mama veriyorum hemen çişini de kakasını da yapıyor ama doktorda sütün yarıyor mama verme diyor ee sütümün yettiğini anlamam için günde 6 7 kere çişli bez görmem lazım bazen görüyorum bazen görmüyorum suda veriyorum yani durum şu bebeğim anne sütü aldığı aldığı zamanlar daha az idrarını yapıyor mama da hemen ne yapacağımı şaşırdım