Pembekurdela valla benim belim tutulmuştu yuruyemiyordum bile daha bebeğim 3 aylıktı acile gittim parol serum taktirmisti hiç faydası olmadi dayanamadım beyin cerrahi doktoruma sorduk karışım iğne vurul hicbir sakıncası olmaz demişti gittim acile söyledim vurdular sonra o da tek başına pek fayda etmemisti eczacı tanıdık bel için yakı var ondan yapıştır ama 4-5 saat kadar bebeğini emzirme demişti bende gece yakiyi yapıştırıp bebeğimi 5 saat emzirmedim ve yakı 3-4 gün kadar belimde kaldı da anca öyle ayağa kalkabilmiştim. Herkeste farklı oluyor doktorunuza danışmadan hicbir ilaç kullanmayın geçmiş olsun