Mommy35 yeni dogum yaptıysan olabilir bende yeni dogumdan 2 3 gün sonra böyle olmuştu ucları sertleşmişti bebek emmek istemiyodu aglıyodu sürekli sıcak suyla filan yıkadım krem sürdüm bazen sütümü sürdüm 1 2 güne düzeldi sonra sannki süt damarları kopacak gibi acıyo yanıyordu sagım yaptıkça da bebek edikçe de ucları filan da yanıyordu instada bunla ilgili bisey görmüştüm bulursam atayım. Mastit sanılabiliyo bu ama gördüğüm postta daha farklı bişeydi mastit ateş filan yaparmış.