Almilamoms benim kızımın kilo alımı az olduğu için 5 aylıkken doktor kontrolünde ek gıdaya başladık ama normalde 6 ayı beklemek lazım. Önce sebzeleri tek başına püre yaptım sonra bir iki çeşit karıştırarak verdim, aynı şekilde meyveleri de ama günde iki üç kaşık olarak veriyordum. Bence daha pirinç unlu mamalar için erken siz bilirsiniz ama doktorunuza danışarak ilerleyin bence ayrıca pirinç unu zaten önerilmiyor besin değeri olan bir gıda değil artı kabız yapabiliyor