Tahlil yaptırmıştım diyet icin d vitamin eksikliği çıktı . Doktor Dvit3 yazmıştı bi kaç kere kullandım geri kullanmadım . 1 ay olacak az az gidiyor kg dan emzirğim halde
Bu gün İnstagram gezerken bi diyetisyen paylaşmış neden geç kg veriyorum arasında d vitamin eksikliği yazıyordu . Bu gün kullandım ve sadece kahvaltı ve kahve ile akşama kadar durdum acıkmadım öyle canım asla tatlı yemek istemedi akşam da normal yedim . Yine acıkma olmadı acaba bununla bi ilişkisi varmıdır . Ayy bilseydim önceden kullanırdım 😂