Huma_kus34 Kızlar hemoretim var kabızım :( ne yapmam lazım bır cok şey denedım ama haşa aynıyım benım gıbı olup çare bulan varmı ?
abnztb Huma_kus34 Kayısı kurusu alıp kaynatın posasıyla beraber için bol bol. Çok su tüketin. Elmayı da hoşaf gibi kaynatıp posasıyla beraber için. Bana iyi gelmişti belki sizede iyi gelir.
feyzosgamze Bende çatlak vardı doğumdan sonra bir ay çektim genel cerrahiye gittim magnesic calcinne diye bir toz verdi yoğurda katıp yedim bol su içtim zamanla geçti katı beslenmemeye özen gösterin