Zeynepyaren Kilo yapabiliyor maalesef. Ben 3 yıldır tedavi görüyordum. Değerim 108 idi. 7 ay adet görmedim hiç. Çok yüksekti ve tümör olduğunu öğrendim. Tedavi görürken hamile olduğumu öğrendim 3 buçuk aylık düşük yaptım. Tedavime tekrar devam ettim 45 e düştü değerim. Tümörüm 11mm 4 mm küçüldü. Doktorum gebelik düşünebilirsin deyince o ay hamile kaldım. 14 aylık bir oğlum var emziriyorum. 🙏 Emzirme dönemi bitince tekrar tedavime devam edeceğim. Çok baş ağrılarım oluyor. Çok halsiz oluyorum. Çok şükür adet oluyorum. Doğumdan 5 ay sonra oldum ama. Doktorum da çok normal olduğunu ve adet olmamın çok iyi bişey olduğunu söyledi. Kanla takip ediyor. Yüksek hala fakat emzirdiğim için. Sizde emziriyorsanız yüksek olması çok normal.