Biz buna başvuru yapmıştık fakat unutmuşuz çıkmazda diye düşündük herelde eşimin aklıma bugün geldi bi baktık durum uygun yazıyo şimdi bu destek şeyi baya zaman önceydi acaba benim param yatıp geri mi gitmiştir hiç mesaj da gelmedi bana e devletten gördük şimdi gitsem verirler mi acaba ??bilgisi olan varsa