shgll Zeynep_annesi12 Bende arayış içerisindeyim İlk doğumumu Bülent sezgin de yaptım sezaryan çok iyiydi çok ilgiliydi ama özel klinik açınca bana göre havalandı hasta seçiyor ikinci hamileliğim riskliydi git başka doktor bul o zmn dedi bana ondan dolayı sevmiyorum artık.
Kisrakaysel Zeynep_annesi12 özel Sanmed naZlı yıldırım 2 doğumumu onda yaptım sezeryan gayet memnun kaldım çok ilgili bir Dr.
Mervegold Zeynep_annesi12 academi hastahanesi fatma çetin pelit iki doğumumda onda oldu çok ilgili bir doktor
Pediatrihemsiresianne Zeynep_annesi12 ben bülent sezgine gittim kliniği var metrolife hastanesinin orda çok memnun kaldım doğumu lotus hastenesinde yaptım gayet ilgililerdi doktorumun eli çok hafifti acil sezaryene alındım çok çabuk toparladım
Sengul_Aybars İmkanınız varsa Diyarbakıra gidin ben doğumunu metrolife da yaptım ama çok pişmanım buranın hiç bir hastsnedi iyi değil
banutbk Cuma Teker academia yıllarca devlette çalışmış tecrübeli ve egosuz bir doktor sezeryanimi da o yaptı çok memnun kaldım.özel kliniklerdeki doktorlar hem egolu hemde randevu bile alsan bekle allah bekle çok kalabalıklar tecrübeyle sabit